מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת
דרוש/ה
לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת, דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית
עיקרי התפקיד
ניהול יומן המשרד ותיאום פגישות עבור המנכ"לית והצוות.
ניהול מענה טלפוני ודואר אלקטרוני, כולל תיאום פגישות עם לקוחות, ספקים ועמיתים
תיאום נסיעות ודרישות לוגיסטיות למנכ"לית כולל הכנת חומרים לפגישות, כנסים ונסיעות (בארץ ובחו"ל)
ניהול כוח האדם – קליטת עובדים/פיטורי עובדים – מתן מענה לפניות עובדים – חיבור בין השטח למטה
שכר עובדים - מעקב נוכחות עובדים והכנת חומרים להגשת שכר מדי חודש
ניהול משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות, כגון רכש ציוד משרדי, טיפול בחשבוניות ותקציבים
ניהול המשרד עצמו לרבות, ניקיון, אספקה רווחת העובד ועוד
מעקב אחרי משימות ארגוניות וניהול לוחות זמנים
ניהול מסמכים, תיוק ושמירה על סדר במשרד
ניהול מכרזים מעת לעת
קשר שוטף עם צוות המשרד – מתן מענה לצרכים העולים מן השטח , הספקים והלקוחות
העבודה במשרה מלאה
דרישות
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/עוזר/ת אישית – חובה
תואר אקדמי – יתרון
רמה אישית גבוהה, ראש גדול, מוטיבציה ללמידה, חדות, נאמנות ומסירות
שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Excel, Outlook) - חובה; שליטה בפריוריטי - יתרון
שליטה טובה באנגלית
יכולת ארגון גבוהה וניהול זמן בצורה יעילה. עבודה תחת לחץ
תקשורת בינאישית טובה ויכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה עצמאית, עם יוזמה ויכולת להתמודד עם משימות מרובות בו זמנית
דיסקרטיות, דייקנות וסדר
יכולת לעבוד בסביבה דינמית ולקבל החלטות בזמן אמת
נכונות לתת מענה, מדי פעם, מעבר לשעות העבודה הרגילות
להגשת קו"ח יש ללחוץ על הלינק:https://app.civi.co.il/promo/id=664617&src=7120
Comments